یزدفردا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: راهپیمایی امسال روز قدس به شکلی متفاوت و با حرکت مردم از حسینیه‌ها و مساجد آغاز می‌شود.

به گزارش یزدفردا: علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه سرمنشاء به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، حرکت‌های مردمی و راهپیمایی‌های خودجوش مردم بود، افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با حضورگروه‌های مختلف مردمی متفاوت‌تر و باشکوه‌تر از گذشته برگزار خواهد شد.

وی گفت: باهمکاری گروه‌های مردمی، مردم از محلات خود، از مساجد و حسینیه‌ها حرکت خود را با سر دادن شعار‌ها آغاز می‌کنند و پس از آن به خیل عظیم راهپیمایان در مسیر اصلی می‌پیوندند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزدگفت: یکی دیگر از برنامه‌های راهپیمایی حضور اقشار مختلف با نماد‌های مخصوص به خود است که با حضور در راهپیمایی جلوه خاصی به مراسم امسال خواهند بخشید.

عزیزی با اشاره به اهمیت حضور پر شور مردم در راهپیمایی امسال، گفت: قلب مردم ایران اسلامی و مردم‌مومن و متدین انقلابی یزد از اتفاقات غزه جریه دار و آکنده از خشم بر علیه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی است که با حضور باشکوه خود نسل کشی این رژیم و کشتار مردم بویژه کودکان بی گناه فلسطین را بار دیگر محکوم خواهند کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا